Календарне планування з інформатики для 5 класу | ||
Нова українська школа (за модельною навчальною програмою О.Пасічник, Л.Чернікова), 1,5 год/тиждень | ||
Власне цифрове середовище | ||
1 | Інформаційні технології, їх роль у житті сучасної людини. Правила безпечного користування цифровими технологіями та ресурсами. | |
2 | Поняття про інформаційні процеси. Комп’ютери та їх різновиди. | |
3 | Складові комп’ютерів (системний блок, пристрої введення, зберігання, виведення даних), їх призначення. Пристрій для опрацювання даних – процесор. | |
4 | Загальне поняття про програмне забезпечення. Запуск програм, завершення її роботи. | |
5 | Загальне поняття про операційну систему та її інтерфейс. Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики), їх властивості та операції над ними. | |
6 | Поняття про локальні мережі, використання мережних ресурсів (дисків, папок, файлів, принтерів тощо). | |
7 | Резервний час. Узагальнення та повторення вивченого | |
Пошук в інтернеті | ||
8 | Поняття про глобальну мережу Інтернет та її призначення. Безпечне користування Інтернетом. | |
9 | Пошук інформації в Інтернеті як життєва/навчальна проблема та інформаційний процес. | |
10 | Браузери, їх призначення, використання та налаштування. Особливості роботи з браузерами на мобільних пристроях. Сайти, розміщення інформації на сайтах. Навігація по сайтах. | |
11 | Пошукові системи, їх призначення. Алгоритми роботи пошукових систем. Прості методи та алгоритми пошуку. Ключові слова, запити пошуку. Особливості пошуку різних типів інформації в Інтернеті. | |
12 | Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. Ресурси для перевірки достовірності інформації. | |
13 | Академічна доброчесність. Правила цитування та використання авторської інформації. | |
14 | Резервний час. Узагальнення та повторення вивченого | |
Текстові документи | ||
15 | Текстовий документ, його об’єкти та їх властивості. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. | |
16 | Створення та збереження текстових документів. Правила і способи введення тексту, його виділення, редагування та форматування | |
17 | Робота з текстовими фрагментами (копіювання, вирізання, вставка, пошук та замінювання). Перевірка правопису. | |
18 | Списки у текстових документах, їх форматування. | |
19 | Таблиці у текстових документах, їх форматування. | |
20 | Графічні зображення у текстових документах, їх форматування. | |
21 | Параметри сторінок. Підготовка текстового документа до друку. | |
22 | Електронний документообіг, безпаперові технології обробки даних. | |
23 | Резервний час. Узагальнення та повторення вивченого | |
Алгоритми та програми. Анімації та узори | ||
24 | Алгоритми та їх роль в житті людини. | |
25 | Виконавець. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. | |
26 | Способи опису алгоритму. Програма. | |
27 | Середовище опису й виконання алгоритмів. | |
28 | Лінійні алгоритми. | |
29 | Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. | |
30 | Алгоритми з розгалуженнями. | |
31 | Повна та коротка форми розгалуження. | |
32 | Алгоритми з повтореннями. | |
33 | Малювання в середовищі програмування. | |
34 | Алгоритми з розгалуженням для побудови фігур | |
35 | Алгоритми з повторенням для побудови фігур | |
36 | Складні побудови | |
37 | Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі. | |
38 | Поняття моделі та моделювання. Роль абстрагування для створення моделі. | |
39 | Поняття та етапи виконання проекту. | |
40 | Виконання проекту. Помилка, як можливість удосконалення результату роботи проєкту. | |
41 | Презентація виконаних проектів. | |
42 | Резервний час. Узагальнення та повторення вивченого | |
Комп’ютерна графіка | ||
43 | Растрові і векторні зображення, їх об’єкти і властивості. | |
44 | Прикладні програми для перегляду, обробки та створення графічних зображень. | |
45 | Графічні примітиви та інструменти для побудови об'єктів зображення. | |
46 | Операції над об’єктами та групами об’єктів. | |
47 | Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. | |
48 | Графічні ефекти. | |
49 | Поєднання тексту та графічних зображень. | |
50 | Формати файлів растрових і векторних зображень. | |
51 | Резервний час. Узагальнення та повторення вивченого | |
52 | Резервний час. Узагальнення та повторення вивченого |
Немає коментарів:
Дописати коментар