Орієнтовне календарно-тематичне планування
Інформатика 5 клас
Підручника автора Джон Ендрю Біос
52 годин (1,5 год. на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ | Дата | Примітка | Тема | Робота з підручником |
Тема 1. Вивчаємо основи (7 годин) | ||||
1 | Безпека життєдіяльності під час роботи за комп’ютером. | С. 7-8, Інтернет-підтримка | ||
2 | Комп’ютери та їх різновиди. | С. 9-14, Інтернет-підтримка | ||
3 | Складові комп'ютерів та їх призначення. | С. 15-22, Інтернет-підтримка | ||
4 | Операційна система. операційної системи. | С. 23-31, Інтернет-підтримка | ||
5 | Основні налаштування робочого середовища. | С. 32-36, Інтернет-підтримка | ||
6 | Упорядкування робочого середовища. | С. 37-42, Інтернет-підтримка | ||
7 | Проєкт Робота з власним цифровим середовищем. | С. 42, Інтернет-підтримка | ||
Тема 2. Користуємось Інтернетом (7 годин) | ||||
8 | Поняття про глобальну мережу Інтернет та її призначення. Пошук інформації в Інтернеті. Пошукові системи, їх призначення. Критичне оцінювання інформації, отриманої з інтернету. | С. 44-50, Інтернет-підтримка | ||
9 | Сайти, розміщення інформації на сайтах. Навігація по сайтах. | С. 51-55, Інтернет-підтримка | ||
10 | Надсилання та отримання електронної пошти. | С. 56-65, Інтернет-підтримка | ||
11 | Впорядкування електронної скриньки. | С. 66-71, Інтернет-підтримка | ||
12 | Онлайн-безпека. | С. 72-76, Інтернет-підтримка | ||
13 | Авторське право. | С. 77-78, Інтернет-підтримка | ||
14 | Проєкт Пошук в інтернеті. | С. 78, Інтернет-підтримка | ||
Тема 3. Створюємо документ (10 годин) | ||||
15 | Текстовий документ. Правила і способи введення тексту. | С. 80-82, 111, Інтернет-підтримка | ||
16 | Форматування тексту. | С. 82-87, 111, Інтернет-підтримка | ||
17 | Виділення та редагування тексту. Робота з текстовими фрагментами. | С. 87, 111, Інтернет-підтримка | ||
18 | Додаткові параметри форматування об’єктів текстового документу. | С. 88-91, Інтернет-підтримка | ||
19 | Зображення та графіка. | С. 92-95, 111, Інтернет-підтримка | ||
20 | Робота з графічними об’єктами в текстовому документі. | С. 96, 111, Інтернет-підтримка | ||
21 | Таблиці. Створення таблиці. | С. 97-100, 111, Інтернет-підтримка | ||
22 | Робота з таблицями в текстовому документі. | С. 100-103, 111, Інтернет-підтримка | ||
23 | Перевірка та друк. | С. 104-111, Інтернет-підтримка | ||
24 | Проєкт Текстові документи | С. 111, Інтернет-підтримка |
ІІ СЕМЕСТР
№ | Дата | Примітка | Тема | Робота з підручником |
Тема 4. Алгоритми та програми (20 години) – 40 % навчального часу | ||||
25 | Алгоритми. Основи Scratch. | С. 113-114, 155, Інтернет-підтримка | ||
26 | Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch. | С. 115-118, 155, Інтернет-підтримка | ||
27 | Відкривання, редагування і зберігання проєктів у середовищі Scratch. | С. 118, 155, Інтернет-підтримка | ||
28 | Поняття програми. Реалізація алгоритму. | С. 119-121, 155, Інтернет-підтримка | ||
29 | Способи подання алгоритмів. Блок-схема. | С. 122-125, 155, Інтернет-підтримка | ||
30 | Реалізація алгоритмів за блок-схемою. Виконавець алгоритму. | С. 126, 155, Інтернет-підтримка | ||
31 | Використання блоків. Складання та виконання лінійних алгоритмів. | С. 127-131, 155, Інтернет-підтримка | ||
32 | Проєкт Початок програмування зі Scratch. | С. 131, 155, Інтернет-підтримка | ||
33 | Цикли в Scratch. | С. 132-133, 155, Інтернет-підтримка | ||
34 | Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів. | С. 133, 155, Інтернет-підтримка | ||
35 | Виконавець алгоритму. Спрайти в Scratch. Образи. | С. 134-140, 155, Інтернет-підтримка | ||
36 | Малювання в Scratch. Інструмент Олівець та його параметри. | С. 141-143, 155, Інтернет-підтримка | ||
37 | Малювання в Scratch. Блок Штамп. | С. 145, 155, Інтернет-підтримка | ||
38 | Умови. Складання та реалізація алгоритмів з використанням умов. | С. 146-147, Інтернет-підтримка | ||
39 | Умови. Блоки операторів. | С. 148-150, Інтернет-підтримка | ||
40 | Складання та виконання алгоритмів з використанням умов. | С. 150, 155, Інтернет-підтримка | ||
41 | Рух у Scratch за допомогою циклічних блоків. | С. 151-154, Інтернет-підтримка | ||
42 | Події в Scratch. | С. 154-155, Інтернет-підтримка | ||
43 | Складання та виконання алгоритмів з використанням циклічних блоків та подій. | С. 154, Інтернет-підтримка | ||
44 | Проєкт Програмуємо в Scratch. | С. 155, Інтернет-підтримка | ||
Тема 5. Комп’ютерна графіка (8 годин) | ||||
45 | Растрові і векторні зображення, їх об’єкти і властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень. Прикладні програми для перегляду, обробки та створення графічних зображень. | С. 157-162, Інтернет-підтримка | ||
46 | Графічні примітиви та інструменти для побудови об'єктів зображення. | С. 163-165, Інтернет-підтримка | ||
47 | Операції над об’єктами та групами об’єктів. | С. 166-168, Інтернет-підтримка | ||
48 | Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. | С. 169-170, Інтернет-підтримка | ||
49 | Графічні ефекти. | С. 171-173, Інтернет-підтримка | ||
50 | Поєднання тексту та графічних зображень. | С. 174-175, Інтернет-підтримка | ||
51 | Проєкт Створюємо презентацію. | С. 175, Інтернет-підтримка | ||
52 | Урок узагальнення та систематизації знань. | Інтернет-підтримка |
Немає коментарів:
Дописати коментар